مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 15:002021-01-27ورزشي

دولت بدون سمن ها توان حل مشکلات اجتماعی را ندارد


معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: سمن ها در حوزه آسیب های اجتماعی که دولت توان رفع آن را نداشت به خوبی وارد شده و این آسیب ها را تا حدی رفع کردند.

- محمدمهدی تندگویان در حاشیه بازدید از ساختمان نیمه کاره مجمع جوانان البرز در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با وجود تمامی اقداماتی که برای جوانان صورت دادیم اما هنوز در این زمینه با کمبودهای زیادی مواجه هستیم که باید برای رفع آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه در مجلس گذشته لایحه تفکیک وزارت ورزش و جوانان دومرتبه به صحن مجلس رفت اما رأی نیاورد، تصریح کرد: اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید به حوزه جوانان توجه بیشتری داشته باشیم.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با وجود تمامی مشکلات در سطح کشور و جامعه شاهد دوام و قوام نظام بوده و علی رغم فشارهای متعدد در حوزه های متعدد در چهل و دومین سال انقلاب با ایستادگی و همراهی مردم شاهد رویدادهای مثبتی هستیم.

داشتن نماینده مستقل ویژه جوانان در دولت حق این قشر است وی با بیان اینکه بالغ بر 30 میلیون جوان در کشور وجود دارد، افزود: داشتن نماینده مستقل ویژه جوانان در دولت حق قشر است تا بتواند مسائل و مشکلات را بهتر پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بدون سمن ها توان حل مشکلات اجتماعی را ندارد

دولت بدون سمن ها توان حل مشکلات اجتماعی را ندارد