مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 16:452021-01-27سياسي

توسعه در مناطق مرزی شتاب بیشتری گیرد


انتخاب معین برای شهرستان های مرزی خراسان جنوبی اقدامی مفید، شایسته و عالمانه بوده، اما لازم است در مناطق مرزی شتاب بیشتری در زمینه توسعه صورت بگیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی  استاندار خراسان جنوبی گفت: انتخاب معین برای شهرستان های مرزی خراسان جنوبی اقدامی مفید، شایسته و عالمانه بوده، اما لازم است در مناطق مرزی شتاب بیشتری در زمینه توسعه صورت بگیرد.

حمید ملانوری، امروز چهارشنبه 8 بهمن در نشست معین های توسعه ای استان خراسان جنوبی افزود: دستگاه های انقلابی که وظیفه ذاتی آنها محرومیت زدایی است در شهرستان های مرزی ورود پیدا کردند و در کنار دستگاه های اجرایی کمک می کنند تا در شهرستان های مرزی شتاب بیشتری در زمینه توسعه صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: نهادهای حمایتی از ثمرات انقلاب اسلامی هستند و این نهادها شکل گرفتند تا با قدرتی که از بدنه نظام و مردم می گیرند بتوانند در راستای اهداف اصلی انقلاب که محرومیت زدایی و کمک به محرومان است، اقداماتی انجام دهند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: توزیع اعتبارات در سطح کشور عادلانه و متوازن است ولی در استان ها و شهرستان ها نسبت پیشرفت هماهنگ نیست.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی در همه مناطق کشور اتفاقات خوبی افتاده است و در برخی هنوز مناطق کاستی ها و کمبوهایی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه در مناطق مرزی شتاب بیشتری گیرد

توسعه در مناطق مرزی شتاب بیشتری گیرد