مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:352021-01-27سياسي

تمام ظرفیت های سپاه حول محور محرومیت زدایی و اشتغال زایی است


جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: از تمام توان و ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی به صورت برنامه ریزی شده برای پیشبرد برنامه های محرومیت زدایی و اشتغال زایی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی از تأکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که باید همگان برای تحقق این امر مهم تلاش کنیم .

وی بیان کرد: فعالیت های بسیج سازندگی در زمینه های اشتغال زایی و محرومیت زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار استان اردبیل نیز در راستای تحقق عدالت اجتماعی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است .

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: بسیج و سپاه در کنار انجام مأموریت های مختلف، مردم یاری و مردم داری را در اولویت برنامه های خود قرار داده است و در شرایط سخت و بحرانی همراهی با مردم و خدمت صادقانه به ولی نعمتان را به نمایش گذاشته است .

وی افزود: از تمام توان و ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی به صورت برنامه ریزی شده برای پیشبرد برنامه های محرومیت زدایی و اشتغال زایی استفاده شود.

مستعدحصاری با اشاره به اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق محروم روستایی، گفت: مشارکت و همراهی مردم روستا در پروژه های محرومیت زدایی مهم و حائز اهمیت است که باعث نشر و ترویج فرهنگ و روحیه جهادی و تلاش مردم برای عمران و آبادانی در مناطق محروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ظرفیت های سپاه حول محور محرومیت زدایی و اشتغال زایی است

تمام ظرفیت های سپاه حول محور محرومیت زدایی و اشتغال زایی است