مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-29سياسي

امکان خدمت در استان محل زندگی برای مشمولان غائب


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح در راستای کمک به مشمولان غائب بالای یکسال و امکان جذب و خدمت در استان محل زندگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مصطفی غلامی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح در راستای کمک و مساعدت به مشمولان غایب بیش از یک سال، امکان جذب و خدمت در استان محل زندگی فراهم شده است.

وی گفت: لذا مشمولان  غایب می توانند برای بهره مندی از این امتیاز پس از ثبت درخواست اعزام از دفاتر پلیس 10+، به معاونت نیروی انسانی و یا وظیفه عمومی محل زندگی خود مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه مشمولان خدمت وظیفه عمومی که به اعزام، برای طی دوره ضرورت احضار می شوند، چنانچه در مهلت یا موعد مقرر خود را معرفی نکنند غایب شناخته می شوند، بیان کرد: برابر ماده 2 قانون وظیفه عمومی هر فرد ذکور ایرانی در هر ماهی که طی آن ماه به سن هجده سال تمام می رسد مشمول مقررات خدمت وظیفه عمومی هستند.

سرهنگ غلامی با اشاره به اینکه برابر ماده 10 قانون وظیفه عمومی، محدودیت ها و محرومیت های اجتماعی از جمله عدم خروج از کشور، دریافت هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان خدمت در استان محل زندگی برای مشمولان غائب

امکان خدمت در استان محل زندگی برای مشمولان غائب