مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 03:302021-01-30پزشكي

مدلینگ کودک؛ مصداق جدیدی از کودک آزاری


یک مشاور روانشناختی در کردستان گفت: در سال های اخیر با پدیدە رواج مدلینگ کودکان در کشور مواجە هستیم، پدیدەای کە کودکان را متوجە آسیب های روحی و روانی بسیار زیادی خواهد کرد.

شیوا ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: استفادە ابزاری از کودک در حرفه مدلینگ مصداق جدیدی از کودک آزاری در عصر حاضر است کە همین امر کودک را با مشکلات متعدد روحی و روانی در بزرگسالی مواجه می کند زیرا دوران کودکی دورانی است که شخصیت کودک در آن در شکل می گیرد.

وی عنوان کرد: تحقیقات انجام شدە در خصوص آزارهای روانی مدلینگ نشاندهنده آن است که کودک در آینده با چالش های بسیاری مواجه خواهد شد؛ زیرا قرار گرفتن کودک در قالب های مختلف و زیرنور آزاردهندە پروژکتورها آن هم در حضور و جلوی دید بسیاری از افراد خود بە نوعی آزار روحی و جسمی محسوب می شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه مدلینگ بە لحاظ آسیب شناسی اجتماعی نوعی خشونت در حق کودکان است، افزود: شاید کودک در مدت زمان کوتاە و محدود از این حرکات و کار احساس رضایت داشتە باشد اما بە مرور زمان سبب خستگی کودک از خود خواهد که بە چە دلیل در آن فضای اجباری قرار گرفتە است، زیرا مدلینگ حرفه ای است کە هیچگونه تناسبی با سن و سال کودک ندارد و هضم آن حتی برای جسم کودک کاری بسیار دشوار است چە برسد بە اینکە بە لحاظ روحی بتواند بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدلینگ کودک؛ مصداق جدیدی از کودک آزاری

مدلینگ کودک؛ مصداق جدیدی از کودک آزاری