مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-30اجتماعي

فراخوان جشنواره ملی تجارب برتر شهاب در کهگیلویه و بویراحمد


رییس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد از فراخوان جشنواره ملی تجارب برتر شهاب خبر داد.

- رییس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با فارس در یاسوج  با اعلام این خبر گفت: برنامه ملی شهاب از سال های گذشته در کشور با هدف شناسایی و هدایت استعدادبرتر دانش آموز در مدارس استان به اجرا درآمد.

 اکوانی افزود: اجرای برنامه ملی شهاب در راستای سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش، زمینه ای مناسب برای رشد و بالندگی استعدادهای فرزندان عزیزمان را فراهم نموده است.

وی گفت: همین راستا بنیاد ملی نخبگان و اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با همکاری بنیاد نخبگان استان فارس اقدام به برگزاری مجازی این همایش ملی در بعد شناسایی نموده است.

اکوانی هدف از برگزاری این جشواره را  ایجاد محیطی برای بیان تجربیات موفق اجرا شده در محورهای معین، در قالب یک رقابت سالم و مباحثه علمی دانست و افزود: تجربیات برتر به انتخاب کمیته علمی پس از تدوین و تکمیل، به صورت فیلم کتاب و.

با ذکر نام مبتکران و حامیان، مستند سازی شده و همراه با نتیجه مباحث علمی، در اختیار مجریان این برنامه عظیم ملی قرار می گیرد.

  رییس بنیاد نخبگان استان گفت: مهلت ارسال آثار را 22/11/1399 و زمان اعلام نتایج را 08/12/1399 همزمان با روز امور تربیتی خواهد بود که به برگزیدان آث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره ملی تجارب برتر شهاب در کهگیلویه و بویراحمد

فراخوان جشنواره ملی تجارب برتر شهاب در کهگیلویه و بویراحمد