مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 16:302021-01-30سياسي

اختصاص یک درصد اعتبارات پژوهشی دستگاه ها به پروژه های مهم البرز


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: یک درصد اعتبار پژوهشی دستگاه های اجرایی استان به چند مهم استانی اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا عربشاهی بعد از ظهر شنبه در حاشیه جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه البرز و کارگروه زیربنایی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: قانون بودجه از سال 97 به شورای برنامه ریزی اجازه می دهد که یک درصد اعتبار پژوهشی دستگاه های اجرایی موظفند از محل هزینه ای خودشان به غیر از فصل یک و شش، بابت امور پژوهشی صرف کنند.

وی با بیان اینکه سه سال است که اجازه داده شده شورای برنامه ریزی این اعتبارات را جمع بندی کند، تصریح کرد: مقرر شد تمام دستگاه ها این اعتبارات را صرف نکنند و به جای آن یک یا دو پروژه پژوهشی که مورد نیاز تمام دستگاه های استانی باشد یا شورای برنامه ریزی اولویت را تشخیص دهد به سرانجام برسد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز خاطرنشان کرد: سال 97 پروژه ای را درباره آینده پژوهی آمایش اعتبارات هزینه ای آن را جمع آوری کردیم و به محیط زیست اختصاص داده شد و نتیجه مطلوبی داشت و در جلسه گذشته از این پروژه رونمایی شد.

وی ادامه داد: سال 98 بنا به مشکلات هزینه ای تمام دستگاه ها کمبود اعتبارات سایر هزینه ای داشتند و این امر صورت نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک درصد اعتبارات پژوهشی دستگاه ها به پروژه های مهم البرز

اختصاص یک درصد اعتبارات پژوهشی دستگاه ها به پروژه های مهم البرز