مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-31اقتصادي

تامین آب پایدار در استان بوشهر دنبال می شود/ توسعه آبشیرین کن ها


استاندار بوشهر از توسعه آب شیرین کن ها در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای تامین پایدار آب شرب مورد نیاز در استان طرح های متعددی را در دستور کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی یک آب شیرین کن در بوشهر اظهار داشت: بخش عمده آب شرب مصرفی استان بوشهر از طریق استان های همجوار تأمین می شود که تلاش داریم زمینه تأمین آب شرب پایدار در استان فراهم شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه آب شیرین کن شماره چهار بوشهر افزود: تلاش می شود این پروژه تا قبل از تابستان 1400 به بهره برداری برسد و مردم از خدمات آن بهره مند شوند.

استاندار بوشهر از توسعه آب شیرین کن ها در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای تأمین پایدار آب شرب مورد نیاز در استان طرح های متعددی را در دستور کار داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت: ظرفیت این آب شیرین کن 17 هزار متر مکعب در شبانه روز با خط انتقال به طول پنج کیلومتر است و قرار است سال آینده افتتاح شود، هزینه اجرای این پروژه 243 میلیارد تومان خواهد بود.

عبدالحمید حمزه پور اضافه کرد: در ایام دهه فجر امسال هفت پروژه آب و فاضلاب در استان بوشهر به ارزش 270 میلیارد تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب پایدار در استان بوشهر دنبال می شود/ توسعه آبشیرین کن ها

تامین آب پایدار در استان بوشهر دنبال می شود/ توسعه آبشیرین کن ها