اینستاگرام ابزاری برای کمپین انتخاباتی/ دلایل عدم حمایت اپراتورها از اپلیکیشن های داخلیدر انتخابات 96 با دوگانه تلگرام و برجام مواجه بودیم و امسال از اینستاگرام در این موضوع یاد می شود، ما در واقع با یک رفتار سیاسی و انتخاباتی روبرو هستیم. - پژوهشگر مطالعات فضای مجازی گفت: در انتخابات 96 با دوگانه تلگرام و برجام مواجه بودیم و امسال از اینستاگرام در این موضوع یاد می شود، ما در واقع با یک رفتار سیاسی و انتخاباتی روبرو هستیم. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرشاد مهدی پور در برنامه بدون توقف که 11 بهمن ماه از شبکه سه سیما پخش شد با اشاره به اینکه اغلب موافقت ها و مخالفت ها با فضای مجازی بازی سیاسی و از تکنیک های انتخاباتی است، عنوان کرد: هیچیک از دولت ها قبول ندارند که فضای مجازی باید فراقوه ای و قرارگاهی اداره شود. وی در خصوص نگاه صفر و یکی به فضای مجازی گفت: فضای مجازی به اعتبار اینکه در فضای سیاست، اقتصاد، زندگی، فرهنگ و جامعه وجود دارد و تولید قدرت می کند، همیشه مطمع نظر آنهایی است که در لایه پرقدرت تر قرار دارند، در نسبت با این اتفاق و اینکه پدیده جهان وطنی در اینجا شکل می گیرد ما دو نوع رویکرد داریم یکی اینکه پدیده را نفی کرده و منفور می داند و آنهایی که همه چیز فناوری را می پسندند در حالیکه ما نمی توانیم نگاه و صفر و یکی به این پدیده داشته باشیم چون نوعی از زیست جدید ما است و باید این نگاه را کنار بگذاریم. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |