مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-31سياسي

محمدرضا فربود مراسم یوم الله 12 بهمن در شیراز


مراسم یوم الله 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و تجدید میثاق با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای دوران های انقلاب و دفاع مقدس یکشنبه 12 بهمن 1399 در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز با حضور مسئولان دستگاه های مختلف استان فارس برگزار شد.

- مراسم یوم الله 12 بهمن، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و تجدید میثاق با امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای دوران های انقلاب و دفاع مقدس یکشنبه 12 بهمن 1399 در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز با حضور مسئولان دستگاه های مختلف استان فارس برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در حاشیه این مراسم بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی آغاز شد.

سردار یدالله بوعلی با طرح این سئوال که آیا انقلاب اسلامی پس از چهار دهه به شعارهای خود عمل کرده است یا خیر؟ افزود: آنچه که در چند دهه گذشته شاهد هستیم این ست که این نظام متفاوت با همه انقلاب ها توانسته هر روز استقلال خود را محکمتر از روز قبل به دنیا نشان داده و ثابت کند که بدون اتکا به قدرت های شیطانی می تواند خود را در جهان مطرح و استقلالش را حفظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا فربود مراسم یوم الله 12 بهمن در شیراز

محمدرضا فربود مراسم یوم الله 12 بهمن در شیراز