مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-31اقتصادي

تأسیس کارگاه های آموزشی در شهرک های صنعتی عملیاتی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، علی اوسط هاشمی در دیدار با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت: - رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از تأسیس و اجرای مراکز کارگاهی آموزش فنی و حرفه ای کشور در تعدادی از شهرک های صنعتی کشور به شکل الگو در سال 1400 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، علی اوسط هاشمی در دیدار با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت: شرکت شهرک های صنعتی در بین دستگاه های دولتی، پل ارتباطی مناسبی برای صیانت از مهارت شاغلان و تأمین نیروی ماهر در کشور است و با همکاری دو سازمان می توان زمینه خوبی برای ارائه آموزش های مهارتی مستمر و به روز شاغلان در صنعت ایجاد کرد.

وی افزود: یکصد شرکت در شهرک های صنعتی توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از لحاظ عیار مهارتی سنجیده می شوند و این امر علاوه بر شناسایی افراد فاقد مهارت این امکان را فراهم می کند که بانک اطلاعاتی جامعی از نیرو های شهرک های صنعتی ایجاد شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای بر آموزش دوگانه (آموزش در کارگاه و محیط کار واقعی) در واحد های صنعتی شهرک های صنعتی تأکید کرد و گفت: داشتن گواهی نامه مهارت در شهرک های صنعتی باید به یک الزام تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس کارگاه های آموزشی در شهرک های صنعتی عملیاتی می شود

تأسیس کارگاه های آموزشی در شهرک های صنعتی عملیاتی می شود