مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-01دانش

ضرورت ساماندهی جذب اعضای هیات علمی/تشریح روند شکایت متقاضیان جذب


رییس هیأت عالی جذب هیأت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی به تشریح روند شکایت متقاضیان جذب هیأت علمی که در دانشگاه ها پرداخت و گفت:جذب اعضای هیات علمی نیز باید بر مبنای آمایش آموزش عالی ساماندهی شوند.

- رییس هیأت عالی جذب هیأت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی به تشریح روند شکایت متقاضیان جذب هیأت علمی که در دانشگاه ها پرداخت و گفت:جذب اعضای هیات علمی نیز باید بر مبنای آمایش آموزش عالی ساماندهی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد علی کی نژاد در جلسه 262 هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ارائه توضیحاتی درباره روند شکایت متقاضیان جذب هیأت علمی که در دانشگاه ها پذیرش نمی شوند، پرداخت و خاطرنشان کرد: فرد شاکی می تواند از 3 مسیر ماده 20، ماده 21 و ماده 16 دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات، اقدام کند.

در واقع متقاضی در ابتدا می تواند بر اساس ماده 20 دستورالعمل نحوه رسیدگی به شکایات به دانشگاه اعتراض کند و اگر دانشگاه پس از بررسی، اعتراض را پذیرفت، حکم پذیرش صادر می شود.

در غیر این صورت متقاضی باید از طریق ماده 21 اقدام کند.

رییس هیأت عالی جذب ادامه داد: اگر متقاضی از طریق ماده 20 و 21 جذب نشد، می تواند مجدد اعتراض کند که این اعتراض از هیأت مرکزی جذب به هیأت عالی جذب ارسال و در کمیته 5 نفره هیأت عالی جذب بررسی می شود و بعد از مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی جذب اعضای هیات علمی/تشریح روند شکایت متقاضیان جذب

ضرورت ساماندهی جذب اعضای هیات علمی/تشریح روند شکایت متقاضیان جذب