مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 بهمن 1399 ساعت 13:202021-02-01اقتصادي

چگونه می توان توسعه برنامه Android را یاد گرفت


بسیاری از افراد بعد از شنیدن نام برنامه نویسی ممکن است به نوشتن کدهای پیچیده و بسیار طولانی فکر کنند و یا به این فکر کنند که نمی توانند هیچوقت یک زبان برنامه نویسی را یاد بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دانشجویار، خیلی از افراد نیز هنگام شنیدن برنامه نویسی اندروید این افکار به ذهنشان خطور می کند و برخی نیز شنیدن این موضوع که جاوا به عنوان زبان برنامه نویسی رسمی اندروید زبانی سخت و طاقت فرسا است، باعث شده دیگر به برنامه نویسی فکر نکنند.

اگر شما نیز به این موضوعات فکر کرده اید، بدانید که تمام این افکار اشتباه و به دور از واقعیت است و تنها سؤالی که باید به آن جواب دهید این است که چطور به یک توسعه دهنده اندروید تبدیل شویم و به توسعه اپلیکیشن های موبایل بپردازیم و برای پاسخ آن تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

اندروید چیست؟ اندروید سیستم عامل رسمی شرکت گوگل برای گوشی های تلفن همراه است.

اندروید یک سیستم عامل متن باز است که این متن باز بودن به شما اجازه می دهد بتوانید به سادگی به بسیاری از منابع و کدهای موردنیاز خود درباره این سیستم عامل دسترسی داشته باشید.

اندروید امروزه سهم بسیار بزرگی از بازار تلفن همراه را در اختیار گرفته است به طوری که بسیاری از گوشی های هوشمند تولید شده در دنیا به این سیستم عامل مجهز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه می توان توسعه برنامه Android را یاد گرفت

چگونه می توان توسعه برنامه Android را یاد گرفت