مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 06:002021-02-02بين الملل

دفاع فرانسه از استفاده از واکسن های روسی و چینی


«آلن فیشر» هماهنگ کننده برنامه واکسیناسیون کرونای فرانسه اعلام کرد دلیلی ندارد که اتحادیه اروپا از واکسن های کرونای تولیدی روسیه یا چین استفاده نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، وی افزود: در این زمینه نباید با تعصب و پیش داوری برخورد کرد و اگر با انجام بررسی های ضروری امنیت و کارایی واکسن های تولیدی روسیه و چین ثابت شود، باید از آنها استفاده کرد.

فیشر همچنین گفت: اتحادیه اروپا باید تمامی واکسن های کرونای در دسترس را بررسی کند و در این زمینه پیش داوری بر مبنای محل تولید واکسن های مختلف نداشته باشد.

به گفته وی تنها معیار بررسی واکسن ها باید میزان امنیت و تاثیرگذاری آنها باشد و البته سهولت انتقال واکسن های کرونا به کشورهای اروپایی نیز دارای اهمیت است.

در هفته های اخیر مجارستان و آلمان نیز به استفاده از واکسن های روسی و چینی چراغ سبز نشان داده اند و مجارستان به طور رسمی استفاده از واکسن اسپوتنیک وی را تایید کرده است.

ناتوانی شرکت های فایزر و مدرنا در زمینه عمل به تعهدات خود و تامین واکسن های وعده داده شده موجب شده تا کشورهای اروپایی تامین واکسن از دیگر کشورها و به خصوص چین و روسیه را در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع فرانسه از استفاده از واکسن های روسی و چینی

دفاع فرانسه از استفاده از واکسن های روسی و چینی