مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 08:302021-02-02اقتصادي

اعتبارات اشتغال بهزیستی خراسان شمالی در جیب بانک های خصوصی


70 درصد اعتبارات اشتغال بهزیستی جذب شده و مابقی اعتبار جذب نشده مربوط به بانک های خصوصی است که همکاری لازم را با بهزیستی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل قربانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: 107 هزار مددجو در بهزیستی خراسان شمالی حاضر هستند که 25 هزار نفر آنان معلول، 9 هزار نفر زن سرپرست خانوار و 608 نفر کودک بی سرپرست و بد سرپرست هستند.

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی ادامه داد: فعالیت بهزیستی محدود به قشر خاصی نیست لذا سال گذشته 220 هزار نفر از خدمات بهزیستی استفاده کردند و طی 9 ماه سال جاری نیز 190 هزار نفر از خدمات بهره مند شدند.

وی با تاکید بر اینکه 94 درصد فعالیت های بهزیستی خراسان شمالی از سمت بخش خصوصی انجام می شود، افزود: 298 مرکز و مؤسسه غیردولتی اجرای خدمات را برعهده دارند.

قربانی تصریح کرد: 236 مهد کودک، 44 مرکز مشاوره، 20 مرکز کمپ ترک اعتیاد، 71 مرکز کلینیک ترک اعتیاد، 14 مرکز نگهداری کودکان بد سرپرست و 34 مرکز در حوزه معلولان در خراسان شمالی فعالیت می کنند.

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی از اهدای 320 واحد مسکن به معلولان استان خبر داد و افزود: تا پایان سال 150 واحد دیگر نیز واگذار می شود و از نظر تعداد واحد واگذار شده در کشور رتبه چهارم را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات اشتغال بهزیستی خراسان شمالی در جیب بانک های خصوصی

اعتبارات اشتغال بهزیستی خراسان شمالی در جیب بانک های خصوصی