مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-02سياسي

ماجرای تماشای «جنگ سگ ها در اسکو» چه بود؟


طی روزهای اخیر تصاویری تحت عنوان «تماشای سگ کشی در آذربایجان شرقی وسط بیداد کرونا» در فضای مجازی منتشر شده و حاکی از تجمع تعداد زیادی از مردم در یکی از مناطق شهرستان اسکو برای تماشای مسابقه جنگ سگ ها بود که این ویدیو با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی طی روزهای اخیر تصاویری تحت عنوان تماشای سگ کشی در آذربایجان شرقی وسط بیداد کرونا در فضای مجازی منتشر شده و حاکی از تجمع تعداد زیادی از مردم در یکی از مناطق شهرستان اسکو برای تماشای مسابقه جنگ سگ ها بود که این ویدیو با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد.

مسئولان شهرستان با تایید اینکه چنین برنامه ای در روز جمعه 10 بهمن ماه، مابین خسروشاه و روستای کردلر شهرستان اسکو به وقوع پیوسته، خبر از بررسی ابعاد و جزییات ماجرا و همچنین شناسایی متولیان برگزاری این برنامه می دهند.

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی تحت عنوان تماشای جنگ سگ ها در آذربایجان شرقی در بیداد کرونا رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسکو در گفت وگو با ایسنا، با تایید اینکه چنین برنامه ای در روز جمعه در این منطقه برگزار شده، اما احتمال می رود که تجمع در این سطح نبوده باشد، گفت: چنین موضوعی اتفاق افتاده، اما خود تصاویر منتشر شده با آن حجم از تماشاگر در دست بررسی است و احتمال می رود که این فیلم مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تماشای «جنگ سگ ها در اسکو» چه بود؟

ماجرای تماشای «جنگ سگ ها در اسکو» چه بود؟