مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 12:502021-02-02سياسي

13 طرح عمرانی روستایی دهه فجر در آوج قزوین افتتاح می شود


در قالب اجرای طرح های محرومیت زدایی از فردا تا پنج شنبه 16 بهمن ماه 13 طرح عمرانی روستایی در چارچوب برنامه های دهه فجر در روستاهای شهرستان آوج استان قزوین افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار درباره وضعیت افتتاح و راه اندازی طرح های عمرانی و زیرساختی در روستاهای استان اظهار داشت: از فردا (سه شنبه) تا پنج شنبه 16 بهمن ماه 13 طرح عمرانی روستایی در چارچوب برنامه های دهه فجر در روستاهای استان قزوین افتتاح شده و به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به افتتاح 4 پروژه روستایی از فردا در شهرستان محروم آوج گفت: در این چارچوب این افتتاح 2 پروژه سنگفرش شدن معابر روستاهای هرایین و شهیدآباد به بهره برداری خواهد رسید و همچنین طرح اشتغال روستای خسروآباد و واحد پرورش بوقلمون روستای هرایین هم افتتاح خواهند شد.

فرخزاد همچنین از افتتاح و کلنگ زنی 6 طرح مختلف روستایی دیگر در روز چهارشنبه (15 بهمن) خبر داد و افزود: بهره برداری از طرح خدمت آبفای روستایی در بخش آبگرم، کلنگ زنی طرح بوم گردی روستای قرخ بلاغ، افتتاح همزمان بندهای آبخیزداری شهرستان آوج در روستای قوزلو و افتتاح پروژه خط انتقال، خرید برق و تجهیز چاه آب شرب روستای دشتک و افتتاح پروژه ساخت 20 واحد مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 طرح عمرانی روستایی دهه فجر در آوج قزوین افتتاح می شود

13 طرح عمرانی روستایی دهه فجر در آوج قزوین افتتاح می شود