مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-03سياسي

حدائق: ریشه تخلف بی دینی است


سومین همایش ملی مادران فاطمی و تجلیل از مقام همسران و مادران، کادر اساتید و طلاب در مدرسه علمیه منصوریه شیراز برگزار شد.

- ایسنا/فارس سومین همایش ملی مادران فاطمی و تجلیل از مقام همسران و مادران، کادر اساتید و طلاب در مدرسه علمیه منصوریه شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا حدائق چهارشنبه 15 بهمن در سومین همایش ملی مادران فاطمی و تجلیل از مقام مادر ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن، گفت: هر سال مراسم تجلیل از همسران کادر، اساتید و طلاب به صورت حضوری برگزار می شد، اما امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه به صورت محدود و مجازی برگزار شد.

او به هدف اصلی برگزاری مراسم تجلیل از همسران طلاب اشاره و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مراسم قدردانی از بانوانی است که در کنار همسر خود جهادی کار کرده اند.

مسئول مدارس علمیه منصوریه، مولی الموحدین، خاتم الانبیا و غدیریه با بیان اینکه شایسته است که از تمام همسران طلاب شیراز تجلیل کنیم، ادامه داد: باید از همه همسران طلاب در هر استان تجلیل شود، چراکه نقش بانوان را نمی تواند انکار کرد.

امیدواریم این حرکت کشوری و عمومی شود.

مدیران موفق، توفقیشان را مدیون همسرشان هستند حدائق با تاکید بر اینکه هیچ مردی نباید مقام زن را فراموش کند، گفت: همه مسئولان و مدیران موفقیت ها خود را مدیون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدائق: ریشه تخلف بی دینی است

حدائق: ریشه تخلف بی دینی است