مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-03سياسي

جهان امروز وام دار انقلاب اسلامی است


رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان این که جهان امروز برای احیای برخی ارزش ها و آرمان ها وام دار و بدهکار انقلاب اسلامی است، - ایسنا/خوزستان رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان این که جهان امروز برای احیای برخی ارزش ها و آرمان ها وام دار و بدهکار انقلاب اسلامی است، گفت: "دهه فجر" فرصتی برای معرفی دکترین انقلاب اسلامی و توجه به ابعاد تحول فرهنگی و بینشی جامعه در انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی که از دوازدهم تا بیست ودوم بهمن ماه امتداد دارد، فرصت مجددی برای توجه به یک حادثه و تحول بزرگ تاریخی و یک انقلاب بزرگ اسلامی است.

طبیعتا برای شناخت ابعاد یک حادثه باید نگاه جامعی به آن حادثه داشته باشیم و اصولا نگاه نیز جامع و فراگیر است و به ما فرصت آشنایی و انس با یک رویداد را می دهد و ما را از سطحی نگری، بخشی نگری و نگاه جزیی باز می دارد.

دهه فجر فرصتی برای معرفی دکترین انقلاب اسلامی است وی با بیان این که به نظر من در سال های اخیر یک غفلتی در فضای عمومی و رسانه ای در بحث دهه فجر صورت گرفته است، افزود: به نظر من از فرصت دهه فجر بیشتر برای بیان دستاوردهای فیزیکی و نتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان امروز وام دار انقلاب اسلامی است

جهان امروز وام دار انقلاب اسلامی است