مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-03فرهنگي

انتشار 2 قطعه برای روز مادر + صوت


همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و نکوداشت مقام مادر دو اثر موسیقایی به روایت مهرداد اسکویی با اشعاری از علیرضا بهرامی و مهرناز کرمی را منتشرکرد.

- بردیا صدرنوری ـ آهنگساز و نوازنده پیانو ـ همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و نکوداشت مقام مادر دو اثر موسیقایی به روایت مهرداد اسکویی با اشعاری از علیرضا بهرامی و مهرناز کرمی را منتشرکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری راد نو اندیش ، همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و نکوداشت مقام مادر دو اثر موسیقایی با نام های مادر با شعری از علیرضا بهرامی، روایت مهرداد اسکویی و آواز امید نیک بین و مادر من با شعری از مهرناز کرمی، آهنگسازی و نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری و روایت مهرداد اسکویی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در این دو اثر که توسط موسسه فرهنگی هنری رادنواندیش در استودیوی شهر صدای پارسیان منتشر شده، امید نیک بین به عنوان صدابردار و پرهام عرب به عنوان طراح گرافیک دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می دهند.

بردیا صدرنوری ضمن قدردانی از مهرداد اسکویی در همراهی با پروژه های فرهنگی که در حوزه هایی غیر از سینما نیز پیش روی مخاطبان قرار گرفته، طی یادداشتی به مناسبت انتشار این دو اث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 2 قطعه برای روز مادر + صوت

انتشار 2 قطعه برای روز مادر + صوت