مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 09:102021-02-04سياسي

هشدار درباره برگزاری همایش ها و سیمنارهای غیرضروری/ عادی انگاری خطر بزرگی است


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح استان نسبت به روزهای گذشته، خواستار جدی تر شدن نظارت ها در این حوزه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بدر شکوهی امروز در جلسه کمیته نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: تثبیت وضعیت بیماری کرونا دغدغه همه مسئولان است و این موضوع، ارتباط تنگاتنگ با همکاری و همراهی مردم دارد.

وی ادامه داد: در این زمینه رسانه ها نقش بسزایی در راستای همراه کردن مردم برای رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی و عدم عادی انگاری دارند.

شکوهی اظهار داشت: در افکار عمومی، عادی انگاری اتفاق افتاده که این خطر بسیار بزرگی است و باید برای جلوگیری از این موضوع برنامه ریزی کرد.

وی گفت: متاسفانه در برخی ادارات شاهد برگزاری همایش ها و سیمنارهای غیرضروری هستیم که باید جلوگیری شود و در صورت لزوم این همایش ها به صورت مجازی برگزار شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به درخواست اتحادیه ها برای برگزاری انتخابات هیأت مدیره، اظهار داشت: انتخابات اتحادیه ها با تمهیدات لازم برای پیشگیری از تجمعات و رعایت شیوه نامه های بهداشتی امکان پذیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره برگزاری همایش ها و سیمنارهای غیرضروری/ عادی انگاری خطر بزرگی است

هشدار درباره برگزاری همایش ها و سیمنارهای غیرضروری/ عادی انگاری خطر بزرگی است