مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-04سياسي

تولید محتوای مناسب، راه مقابله با شبکه مجازی فاسد


مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز با اشاره به لزوم مقابله با شبکه های مجازی و نشرکتاب های منحرف، توجه به تولید و بازنشر برنامه های پر محتوا که برگرفته از فرهنگ اسلامی ودینی است را در جامعه ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حدائق ظهر امروز در همایش اساتید و مبلغین مهدویت همراه با آیین رونمای از آثار منتشرشده از سوی بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) که در مسجد خاتم الانبیاء برگزار شد اظهار داشت: جواب فیلم، داستان  و نیز ترویج فرهنگ غرب و دیگر فرهنگ های مبتذل با تولید، پخش فیلم، داستان با  توجه به مبانی دینی متناسب با مسائلی که نسل جوان با آن روبه رو هستند باید نهادینه شود تا به اهداف فرهنگی دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین مشکل آحاد جامعه فقر الگو شناسی است، افزود: ایمان، عمل صالح، مهرورزی، شناخت منقبت وفضائل حضرت فاطمه زهرا(س)  در جامعه به ویژه نسل جوان مغفول مانده است که باید مجددا بازنگری شود.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز خاطر نشان کرد: مردمی بودن یکی از ارکان  مهم به ویژه نزد مدیران، مسئولان و دیگر اقشار تاثیر گذاری است که در بطن جامعه  هستند و می تواند کاستی های اخلاقی و اقتصادی را کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوای مناسب، راه مقابله با شبکه مجازی فاسد

تولید محتوای مناسب، راه مقابله با شبکه مجازی فاسد