مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 18:102021-02-04اقتصادي

اهتمام جدی قوه قضاییه بر توسعه استفاده از سیستم های الکترونیک


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که هوشمندسازی از اولویت های اصلی قوه قضاییه به شمار می رود، گفت: نظام قضایی کشور بابت هوشمند سازی و استفاده از سیستم های الکترونیک هزینه های زیادی را پرداخت می کند و با استفاده از این ابزارها می توان منابع .

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که هوشمندسازی از اولویت های اصلی قوه قضاییه به شمار می رود، گفت: نظام قضایی کشور بابت هوشمند سازی و استفاده از سیستم های الکترونیک هزینه های زیادی را پرداخت می کند و با استفاده از این ابزارها می توان منابع انسانی کمتری را به کار گرفته و در کنار آن کیفیت خدمات را نیز افزایش داد.

یدالله موحد در جمع کارکنان اداری و قضایی شهرستان فهرج افزود: قوه قضاییه در راستای کاهش کار دفاتر و شعب، اقدام به راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کرده که این اقدام در کاهش مراجعات به دفاتر محاکم نقش به سزایی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین دادگاه الکترونیک بین المللی در استان کرمان برای اولین بار در کشور، عنوان کرد: این اقدام در کاهش هزینه ها، افزایش سرعت رسیدگی و تسهیل امور قضایی مردم تاثیر به سزایی داشته و با توسعه دادرسی های الکرونیک در داخل کشور نیز می توان کیفیت و سرعت خدمات قضایی را ارتقاء بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام جدی قوه قضاییه بر توسعه استفاده از سیستم های الکترونیک

اهتمام جدی قوه قضاییه بر توسعه استفاده از سیستم های الکترونیک