مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 بهمن 1399 ساعت 22:252021-02-05سياسي

نسل جوان، بیانیه گام دوم و وصیت نامه حاج قاسم را حتما بخوانند


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: لازم است نسل جوان ما، بیانیه گام دوم و وصیت نامه حاج قاسم را خوب بخوانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با ایام دهه مبارک فجر، نوزدهمین نشست کلام ولایت با سخنرانی حجت الاسلام سید محسن شفیعی در مسجد آیت الله شفیعی برگزار شد.

حجت الاسلام شفیعی در ابتدای این جلسه، ضمن تاکید بر اهمیت بیانیه گام دوم، اظهار کرد: وقتی مقام معظم رهبری در بهمن ماه 97 بیانیه گام دوم را ارائه دادند، یعنی مشخص کردند که این مسیر به پایان نرسیده و راه انقلاب اسلامی ادامه دارد، لازم است مخصوصا نسل جوان، این بیانیه را حداقل یک بار به دقت بخوانند و ادبیات رهبر عزیزمان هم ادبیاتی روان است.

وی افزود: علاوه بر متن بیانیه گام دوم، خواندن متن وصیت نامه حاج قاسم را نیز به جوانان عزیز توصیه می کنم و مطمئنم اگر یک بار این دو متن را بخوانند، خود به خود باز هم به سراغ شان خواهند رفت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: انقلاب سال 57 کار بسیار بزرگی بود، از عظمت انقلاب اسلامی همین بس که ما 42 سال است مقاومت می کنیم و دشمن 42 سال است در حال اعمال زور و فشار بر ما است.

از این جهت گفتم که گاهی کاستی ها، فشارها و کم کاری ها نباید باعث شوند که نگاه و توجه ما از اصل انقلاب و موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جوان، بیانیه گام دوم و وصیت نامه حاج قاسم را حتما بخوانند

نسل جوان، بیانیه گام دوم و وصیت نامه حاج قاسم را حتما بخوانند