مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 02:352021-02-05ورزشي

برنامه های سفر معاون وزیر ورزش به هرمزگان تشریح شد


مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از سفر محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و هیئت همراه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به استان هرمزگان خبر داد.

- محمودرضا امیاری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری فارس در بندرعباس، گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر، محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و امیرحسین آل اسحاق مدیرکل دفتر طرح های ملی جوانان  وزارت ورزش و جوانان در سفری دوروزه به منظور حضور در چند برنامه و افتتاح پروژه های عمرانی ورزشی، امروز به هرمزگان سفر می کند.

وی، دیدار با استاندار هرمزگان، بازدید از مراحل اجرایی خانه جوان بندرعباس، دیدار با مجمع جوانان استان هرمزگان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس را از برنامه های ابتدایی این سفر عنوان کرد.

امیاری افزود: افتتاح سالن ورزشی روستای جلابی بندرعباس، زمین های چمن مصنوعی در جزیره هرمز و قشم در ادامه برنامه های سفر دوروزه معاونت امور جوانان وزیر ورزش و جوانان است.

متولی ورزش و جوانان استان پیرامون سفر معاون وزیر ورزش و جوانان در هرمزگان بیان داشت: حضور در جزیره هرمز و ادای احترام به مقام شامخ شهدای جزیره، افتتاح زمین چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سفر معاون وزیر ورزش به هرمزگان تشریح شد

برنامه های سفر معاون وزیر ورزش به هرمزگان تشریح شد