مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 03:502021-02-06سياسي

دستگاه قضا با جدیت واگذاری صنایع پوشش ایران و رشت الکتریک را پیگیری کند


نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه دستگاه قضا با جدیت واگذاری صنایع پوشش ایران و رشت الکتریک را پیگیری کند، گفت: بسیاری از شرکت ها و صنایع در استان به دلیل اجرای اشتباه اصل 44 قانون اساسی تعطیل شدند.

- محمد صفری نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بازدید آیت الله رییسی رییس دستگاه قضا از دو کارخانه صنایع پوشش ایران و رشت الکتریک، اظهار داشت: متأسفانه در اجرای اصل 44 قانون اساسی برخی از واگذاری ها متاثر از ضوابط صورت نگرفته است.

وی با بیان این که در بخش واگذاری ها و خصوصی سازی ها رانت هایی مشاهده می شود، گفت: موضوع کارخانه های صنایع پوشش ایران و رشت الکتریک در دولت های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم پیگیری شد اما هیچ نتیجه ای حاصل نشد و مقام های عالی استان به راحتی از این موضوع گذشتند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان این که صنایع پوشش ایران و رشت الکتریک جزو سرمایه های استان گیلان هستند، تصریح کرد: علیرغم این که برخی ها اصرار داشتند استان گیلان نمی تواند یک استان صنعتی باشد اما در واقعیت این استان صنعتی بود و شرکت ها و صنایع بزرگی در این استان فعالیت داشته و دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا با جدیت واگذاری صنایع پوشش ایران و رشت الکتریک را پیگیری کند

دستگاه قضا با جدیت واگذاری صنایع پوشش ایران و رشت الکتریک را پیگیری کند