مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-06فرهنگي

نشر دیجیتال راه حل برون رفت از بحران کاغذ در سطح جهان


زنان مولف و مترجم در گردهم آیی خاصی با موضوع نشر دیجیتال، این شاخه از نشر را راه حل برون رفت از بحران کاغذ در سطح جهان دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی به مناسبت روز زن و دهه فجر، تعدادی از مترجمان و مؤلفان علمی و فرهنگی گرد هم آمدند و درباره موضوع مطالعه دیجیتال و کتاب الکترونیک تبادل نظر کردند.

در این دیدار نادره رضایی مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی، لیلا اردبیلی مدرس دانشگاه و مترجم کتاب قربانی؛ ماهیت و کاربرد آن، معصومه عبدلی مدرس دانشگاه و مؤلف کتاب فلسفه تربیتی امام موسی صدر، مریم صباغ زاده نویسنده و ناشر، و راحله فاضلی مترجم کتاب زنان پنجشنبه حضور داشتند و هریک به طرح دیدگاه های خود درباره مسئله روز مطالعه دیجیتال، کتاب الکترونیک و آینده نشر مکتوب پرداختند.

لیلا اردبیلی در این نشست عنوان کرد: با توجه به بحران کاغذ در سطح جهان و مسائل ناشران مطالعه دیجیتال می تواند راهی برای برون رفت از این مشکل باشد؛ البته تجربه شخصی من از تدریس و پیشنهاد نسخه الکترونیک کتاب به دانشجویان این بود که ارتباط خوبی با نسخه های الکترونیک برقرار نکردند و ترجیح می دادند کتاب کاغذی را در دست داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشر دیجیتال راه حل برون رفت از بحران کاغذ در سطح جهان

نشر دیجیتال راه حل برون رفت از بحران کاغذ در سطح جهان