مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-06اجتماعي

احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های کردان و کرج


احتمال آب گرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها به ویژه حوضه آبریز رودخانه کردان و کرج و ریزش سنگ و سقوط بهمن در جاده های کوهستانی وجود دارد.

- کرج - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: احتمال آب گرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها به ویژه حوضه آبریز رودخانه کردان و کرج و ریزش سنگ و سقوط بهمن در جاده های کوهستانی وجود دارد.

آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار هواشناسی سطح نارنجی اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از آن است که با تقویت بیش از پیش سامانه ناپایدار شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در منطقه البرز مرکزی خواهیم بود.

وی ادامه داد: به موجب آن از امروز شنبه تا فردا شب یکشنبه آب گرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها به ویژه حوضه آبریز رودخانه کردان و کرج، ریزش سنگ و سقوط بهمن در جاده های کوهستانی مورد انتظار است.

ارتفات البرز سپیدپوش می شود مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز ابری و مه آلود همراه با رگبار متناوب باران و رعد و برق و در ارتفاعات کولاک برف است و هوا نیز سالم می ماند، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان 12 درجه سانتی گراد و کمترین دمای هوا 7 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 15 متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های کردان و کرج

احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های کردان و کرج