مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 05:302021-02-07اجتماعي

دانش آموزان مناطق محروم، متقاضیان اصلی آموزش حضوری / آخرین جزییات بازگشایی مدارس


رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: آموزش مجازی دانش آموزان همچنان ادامه دارد و در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی که بیماری کرونا در کشور ایجاد کرده است، - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: خانواده های دارای دانش آموزی که در مناطق محروم و کم برخوردار شهرهای مختلف کشور ساکن هستند، بیش از سایرین متقاضی صدور دستور دائم شدن حضور دانش آموزان هستند.

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: آموزش مجازی دانش آموزان همچنان ادامه دارد و در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی که بیماری کرونا در کشور ایجاد کرده است، برنامه ای برای بازگشایی و از سرگیری آموزش حضوری دانش آموزان در مدرسه نداریم.

وی اضافه کرد: هم اکنون دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی به صورت معین و در روزهای مشخص شده، در کلاس درس حاضر می شوند و البته حضور دانش آموزان این مقاطع با رعایت تمام پروتوکل های بهداشتی انجام می شود.

دانش آموزان خانواده های کم برخوردار، محروم از عدالت اجتماعی! معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: خانواده های دارای دانش آموزی که در مناطق محروم و کم برخوردار شهرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان مناطق محروم، متقاضیان اصلی آموزش حضوری / آخرین جزییات بازگشایی مدارس

دانش آموزان مناطق محروم، متقاضیان اصلی آموزش حضوری / آخرین جزییات بازگشایی مدارس