مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-08دانش

رتبه سوم تولید مقالات پراستناد را در خاورمیانه داریم/ همکاری با 50 دانشگاه دنیا


بین 700 دانشگاه خاورمیانه رتبه سوم و بین هشت هزار دانشگاه جهان رتبه نهم را در تولید مقالات پراستناد داریم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: بین 700 دانشگاه خاورمیانه رتبه سوم و بین هشت هزار دانشگاه جهان رتبه نهم را در تولید مقالات پراستناد داریم.

دکتر علی اکبر اختری در نشستی خبری که امروز (20 بهمن) برگزارشد، بااشاره به تولید هزار مقاله توسط 55 عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه طی کمتر از یک دهه عمر این دانشگاه، اظهار کرد: طی سالهای اخیر هر عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه سالانه بصورت میانگین چهار مقاله تولید کرده که از این نظر در منطقه غرب کشور جایگاه نخست را داریم و در کشور هم همطراز دانشگاه های بزرگی همچون شریف قرار گرفته ایم.

وی تعداد مقالات تولید شده اعضای هیات علمی این دانشگاه را در سال 2020 حدود 200 مقاله اعلام کرد و با تاکید بر اینکه سطح کیفی این مقالات هم بالاست، افزود: از نظر تولید مقالات Q1 که بالاترین سطح کیفی را دارند، در کشور مقام اول را داریم.

وی با بیان اینکه از سال 2016 تا سال 2020 یعنی طی چهار سال این دانشگاه در بحث کیفیت مقالات تولید شده رنکینگ اول کشور را بدست آورده، تاکید کرد: 50 درصد از کل تولیدات علمی ما در این دانشگاه در قسمت 25 درصد بالای مقالات برتر از نظر کیفیت در کشور قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه سوم تولید مقالات پراستناد را در خاورمیانه داریم/ همکاری با 50 دانشگاه دنیا

رتبه سوم تولید مقالات پراستناد را در خاورمیانه داریم/ همکاری با 50 دانشگاه دنیا