مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-09بين الملل

طرح سعودی برای قتل دخترِ یک مأمور سابق اطلاعات به روش خاشقچی


یک مقام اطلاعاتی سابق سعودی که ولی عهد ریاض را به تلاش برای ترور خود متهم کرده، می گوید، سعودی ها قصد داشته اند به شیوه قتل «جمال خاشقچی» دختر او را نیز به کنسولگری ریاض در استانبول بکشانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سعد الجبری مقام سابق سازمان اطلاعات سعودی گفت که چند روز پیش از کشته شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی در استانبول، مقامات سعودی تلاش کرده اند دختر او را نیز به کنسولگری ریاض در استانبول بکشانند.

سعد الجبری معاون ولی عهد سابق سعودی محمد بن نایف پیش از کودتای محمد بن سلمان ولی عهد سعودی در ژوئن 2017 بود و پست مشاور امنیت ملی در وزارت کشور سعودی را بر عهده داشت.

پایگاه خبری شبکه روسیا الیوم ، امروز (سه شنبه)، به نقل از روزنامه انگلیسی تایمز گزارش داد، سعد الجبری در یادداشت هایی قضایی که محمد بن سلمان ولی عهد سعودی را در آن دو بار به تلاش برای ترور خود متهم کرده، مطالبی را درباره دخترش نیز ذکر کرده است.

الجبری در این خصوص گفته است که در سال 2018، برخی از جاسوسان سعودی تلاش کرده اند که حصه المزینی دختر او را به کنسولگری ریاض در استانبول بکشانند و او را مورد آزار و اذیت قرار دهند.

در این شکایت آمده است: از شانس خوب حصه، او هرگز به کنسولگری نرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سعودی برای قتل دخترِ یک مأمور سابق اطلاعات به روش خاشقچی

طرح سعودی برای قتل دخترِ یک مأمور سابق اطلاعات به روش خاشقچی