مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-09سياسي

شورای شهر اختیاراتش را به شهرداری واگذار نکند


عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از تشکیل کمیته ای برای ساماندهی مشارکت های اجتماعی در محلات، گفت: شورای شهر نباید اختیاراتش را به شهرداری واگذار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره لایحه اصلاحیه تبصره یکم مصوبه ساماندهی و مشارکت های اجتماعی در محلات گفت: این لایحه در راستای واگذاری بخشی از اختیارات نهاد شورای شهر و شورایاری ها به شهرداری است و جایگاه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا را تضعیف می کند.

وی افزود: در سال 86 شهردار وقت تهران با این رویکرد که ما نیاز به تدوین مجموعه ای از دستورالعمل ها برای ساماندهی مشارکت های اجتماعی داریم خواست تا شورایی تحت عنوان شورای بازنگری فعالیت خود را انجام دهد و پس از آن نهاد شورایاری ها از مسیر اصلی خود منحرف شد و اختیارات شورای شهر به شورای نظامات واگذار شد.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: این مسأله سبب بروز مشکلات زیادی در شورایاری ها نیز شد که ما در انتخابات شورایاری ها با مشکلاتی در این راستا مواجه بودیم.

سالاری تصریح کرد: من از کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر درخواست دارم که این موضوع را پس بگیرد چرا که ما نباید چنین تصمیمی با مجموعه گسترده ای از اختیارات شورای شهر در حوزه سیاست گذاری به کمیته ای بدهیم که هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر اختیاراتش را به شهرداری واگذار نکند

شورای شهر اختیاراتش را به شهرداری واگذار نکند