مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 13:552021-02-09سياسي

ایمان مردم را پای انقلاب نگه داشته است


پس از گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم پایبند به ارزش های این انقلاب هستند، ایمان دلیل اصلی این امر بوده و این ایمان است که به انسان رشد می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار فرماندهان ارتش استان اصفهان با تبریک دهه مبارک فجر و 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: معجزات فراوانی در طول پیروزی انقلاب داشتیم هر چند خود پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت های جنگ تحمیلی که با جان فشانی نیروهای مسلح و مردم اتفاق افتاد یکی از مصادیق معجزاتی بود که خداوند برای این ملت رقم زد.

وی با اشاره به شرایط کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: 19 بهمن معجزه ای بود که باعث تقویت روحیه مردم شد، قدرت ایمانی که در وجود جوانان نیروی هوایی ارتش بود و با لباس رزمی به حضور امام (ره) رسیده و با ایشان بیعت کردند آن هم در شرایطی که هنوز حکومت پهلوی حضور داشت و امکان خطر جانی برای آنها وجود داشت قوت قلبی برای مردم برای شکستن حکومت نظامی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه پس از گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم پایبند به ارزش های این انقلاب هستند، افزود: آنچه سبب شد مردم پای کار انقلاب اسلامی باشند ایمان بوده و این ایمان است که به انسان رشد می دهد، همین ایمان درونی و روحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان مردم را پای انقلاب نگه داشته است

ایمان مردم را پای انقلاب نگه داشته است