مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-11سياسي

49 خانه هلال در استان زنجان افتتاح شد


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دهه فجر امسال 49 خانه هلال در مناطق شهری و روستایی این استان با هدف پاسخگویی به حوادث و افزایش فعالیت های داوطلبی بشر دوستانه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی طاهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان امسال در سطح  کشور 5 هزار خانه هلال افتتاح می شود که در استان زنجان نیز 250 باب از این خانه ها راه اندازی خواهد شد.

وی تاکید کرد: با افتتاح 49 خانه هلال در دهه فجر تعداد این خانه ها در استان زنجان به 162 باب افزایش یافت که مابقی آن نیز تا پایان امسال راه اندازی خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: راه اندازی خانه های هلال در سطح کشور مورد تاکید رییس جمهور و رییس جمعیت هلال احمر کشور است و بهره مندی شهروندان از آموزش همگانی و کمک های اولیه در سطح روستاها موجب مدیریت درست و صحیحی از حوادث توسط این افراد در ساعت اولیه تا رسیدن نیروهای امدادی می شود.

طاهری ادامه داد: مهمترین مقوله پس از راه اندازی و افتتاح خانه های هلال در جذب اعضا، آموزش های امدادی برای مقابله با حوادث در مناطق شهری و روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس جوامع محلی پس از بهره مندی از آموزش های همگانی امداد که توسط هلال احمر ارائه می شود، خدمات داوطلبانه بشردوستانه در زمان عادی و فعالیت های امدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 خانه هلال در استان زنجان افتتاح شد

49 خانه هلال در استان زنجان افتتاح شد