مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 13:152021-02-11ورزشي

برگزاری مسابقات دارت کارکنان تامین اجتماعی کشور در اردبیل


رییس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل گفت: مسابقات سراسری دارت کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است.

- محمدعلی پهناور بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اردبیل اظهار کرد: مسابقات سراسری دارت کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با حضور 24 تیم و بیش از 100 نفر از استان های مختلف به میزبانی استان اردبیل در حال برگزاری است.

وی افزود: چهارمین دوره این مسابقات در 3 مرحله برگزار می شود که مرحله اول و دوم به صورت مجازی و آنلاین و مرحله سوم با صعود 4 تیم به صورت حضوری اجرا خواهد شد.

  رییس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل ادامه داد: مسابقات این 4 تیم برتر در مرحله سوم و نهایی این رقابت ها، به صورت حضوری اردبیل برگزار می شود.

مسابقات دارت کارکنان تامین اجتماعی کشور تا 14 اسفند ادامه دارد پهناور بیان کرد: این مسابقات از 18 بهمن ماه آغاز شده و تا 14 اسفندماه ادامه خواهد داشت و در پایان به نفرات و تیم های برتر، حکم، مدال،کاپ قهرمانی و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: مسابقات سراسری دارت کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور توسط سازمان تامین اجتماعی کشور و با همکاری کمیته دارت هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات دارت کارکنان تامین اجتماعی کشور در اردبیل

برگزاری مسابقات دارت کارکنان تامین اجتماعی کشور در اردبیل