مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-12سياسي

کاروان راهیان نور امسال به صورت مجازی برگزار می شود


معاون هماهنگی سپاه استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا کاروان راهیان نور فعالیت خود را به صورت مجازی انجام داده و دانش آموزان از این طریق با مناطق عملیاتی آشنا می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شکرالله عبدی صبح جمعه در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور در اردبیل اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی اعزام فیزیکی دانش آموزان را به مناطق عملیاتی جنوب شاهد نخواهیم بود و به جای آن از ظرفیت فضای مجازی برای آشنا کردن نسل آینده با جبهه های حق علیه باطل استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در بستر شبکه شاد و در روزهای پنجم و ششم اسفندماه و همچنین نهم و دهم اسفندماه دانش آموزان با حضور در بستر شبکه شاد با مناطق عملیاتی جنوب و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت آشنایی پیدا کرده و یاد شهدا و ایثارگران را گرامی خواهند داشت.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امسال بر اساس برنامه ریزی قرار بود 100 هزار دانش آموز در این اردوها شرکت کنند که با توجه به شیوع بیماری کرونا امکان اعزام کاروان های راهیان نور فراهم نشد و ما قطعاً با استفاده از ظرفیت شبکه شاد دانش آموزان دوره دوم متوسطه را با مناطق عملیاتی و تاریخ شفاهی و مکتوب دوران هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان راهیان نور امسال به صورت مجازی برگزار می شود

کاروان راهیان نور امسال به صورت مجازی برگزار می شود