مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 17:202021-02-12اجتماعي

تورهای طبیعت گردی نباید بیشتر از 25 نفر باشد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: تعداد نفرات شرکت کننده در تورهای طبیعت گردی باید کمتر از 25 نفر باشد.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که میراث فرهنگی به جدیت با آن برخورد می کند، تورهای گردشگری غیرمجاز است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه برنامه ­های اجرای تور در استان باید در سامانه گشت ثبت شوند، گفت: در صورت برگزاری هرگونه تور طبیعت گردی بدون اخذ مجوز قانونی از معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برخورد قانونی در انتظار آنان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه با ثبت اطلاعات و برنامه های سفر کد رهگیری مربوط به برنامه گشت با هدف رصد اجرای آن به نیروی انتظامی ارسال می شود، اضافه کرد: در صورتی که اجرای برنامه سفر در خارج از سامانه ثبت گشت انجام شود، نیروی انتظامی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل خواهد آورد.

ارجمند با اشاره به مسؤولیت این اداره کل در برخورد با تورهای گردشگری غیرمجاز گفت: در این راستا جلسات متعددی با نیروی انتظامی برگزار شده و یکی از ضوابط تعیین شده برای این تورها حضور کمتر از 25 نفر در این تورها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورهای طبیعت گردی نباید بیشتر از 25 نفر باشد

تورهای طبیعت گردی نباید بیشتر از 25 نفر باشد