مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 20:352021-02-12حوادث

دستگیری 6 سارق توسط کلانتری های بانوان و گلشهر در مشهد


فرمانده انتظامی مشهد از اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت و دستگیری یک زن و5مرد جوان توسط کلانتری های بانوان و گلشهر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: تیم های تجسس کلانتری بانوان مشهد در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از سرقت های سریالی وسایل و قطعات خودرو دست یافتند که پس از هماهنگی با مقام قضایی زن جوانی که از متهمان پرونده بود  را در خانه ای مسکونی اش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد  ادامه داد: در بازرسی از خانه مسکونی متهم دستگیرشده، یک دستگاه رایانه خودرو، یک عدد باطری و یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

وی بابیان اینکه  مأموران کلانتری بانوان یکی دیگر از متهمان پرونده را که مردی جوان و همدست متهم دستگیرشده بود را نیز مقابل خانه این زن دستگیر کردند، یادآور شد: تیم تجسس کلانتری بانوان در ادامه تحقیقات ضربتی خود یکی دیگر از متهمان را که مردی جوان و دارای 5فقره سابقه کیفری بود را دستگیر کردند.

صارمی ساداتی بیان کرد: با شناسایی مال خر اموال مسروقه، خانه این متهم نیز در محدوده خواجه ربیع مشهد پس از هماهنگی با مقام قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 6 سارق توسط کلانتری های بانوان و گلشهر در مشهد

دستگیری 6 سارق توسط کلانتری های بانوان و گلشهر در مشهد