مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-13ورزشي

وزارت صمت، تعاون و نفت در قبال ورزش هرمزگان مسئولند/شرمنده مردم هرمزگانم


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت:اگر در آینده ای نزدیک در زمینه ی تیم داری حرفه ای توسط متولیان ورزش و صنایع استان اتفاقی رخ ندهد، شخصاً به این مسئله ورود کرده و از وزارت ورزش، - ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت:اگر در آینده ای نزدیک در زمینه ی تیم داری حرفه ای توسط متولیان ورزش و صنایع استان اتفاقی رخ ندهد، شخصاً به این مسئله ورود کرده و از وزارت ورزش، وزارت تعاون و وزارت نفت سؤال خواهم کرد.

منصور آرامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود بنگاه های اقتصادی و صنایع بزرگی که در هرمزگان فعال هستند اما هیچ فعالیتی در زمینه ی تیم داری حرفه ای صورت نمی گیرد و من به شخصه از این بابت شرمنده مردم استان هستم.

وی با تأکید بر اینکه متولیان ورزش استان از جمله شورای ورزش استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال هرمزگان در زمینه ی حمایت و پیگیری از تیم داری حرفه ای در استان کوتاهی کرده اند، تصریح کرد: استان هرمزگان از لحاظ منابع مالی کمبودی ندارد چه بسا نسبت به خیلی از استان های دیگر منابع بیشتری نیز دارد و کمبود اعتبارات مالی دلیل موجهی برای این امر نیست.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس عنوان کرد: اگر در آینده ای نزدیک در زمینهٔ تیم داری حرفه ای توسط متولیان ورزش و صنایع استان اتفاقی رخ ندهد، شخصاً به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت، تعاون و نفت در قبال ورزش هرمزگان مسئولند/شرمنده مردم هرمزگانم

وزارت صمت، تعاون و نفت در قبال ورزش هرمزگان مسئولند/شرمنده مردم هرمزگانم