مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-14فرهنگي

پیام وزیر ارشاد به سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر


توجه به حوزه های مرتبط با موسیقی مانند ترانه و تولیدات رسانه ای تخصصی موسیقی با برگزاری «جایزه ترانه» و «جایزه موسیقی و رسانه» بیانگر نگاه و رویکرد جامع به عرصه موسیقی و حوزه های پیرامون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری  فارس، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  به سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

صالحی در پیام خود به این دوره جشنواره نوشت: هنر در گذر زمان و دشواری هایی را برای همه عرصه ها از جمله فرهنگ و هنر پدید آورد، هنر و از جمله موسیقی با جامعه همدلی و همراهی کرده و به تناسب ویژگی های این دوران خلاقیت هایی در موسیقی بروز کرد و هنرمندان گرانقدر تجربه هایی رقم زدند که جریان موسیقی را تداوم بخشید.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در ادامه پیام خود به جشنواره نوشته است: سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر فرصت هایی را براساس شرایط جدید و شیوه های متناسب با این روزگار برای اجرای گروه ها و هنرمندان موسیقی و استفاده مخاطبان فراهم آورده است.

توجه به حوزه های مرتبط با موسیقی مانند ترانه و تولیدات رسانه ای تخصصی موسیقی با برگزاری جایزه ترانه و جایزه موسیقی و رسانه بیانگر نگاه و رویکرد جامع به عرصه موسیقی و حوزه های پیرامون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر ارشاد به سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

پیام وزیر ارشاد به سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر