مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 بهمن 1399 ساعت 19:202021-02-14اقتصادي

پلمپ واحدهای تجاری در انتظار متخلفان


در روزهای اوج فعالیت بازار اگر اصناف و کسبه پروتکل های بهداشتی به ویژه پوشش ماسک را مراعات نکنند واحدهای صنفی آنها پلمپ خواهد شد.

- ایسنا/اردبیل رییس اتاق اصناف استان اردبیل گفت: در روزهای اوج فعالیت بازار اگر اصناف و کسبه پروتکل های بهداشتی به ویژه پوشش ماسک را مراعات نکنند واحدهای صنفی آنها پلمپ خواهد شد.

مهدی اشجع 26 بهمن که به همراه اکیپ بازرسی اماکن و بهداشت از واحدهای صنفی اردبیل بازدید می کرد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کسبه و بازاریان ما بعد از 11 ماه منتظر اسفند ماه هستند تا رونقی به کسب و کار خود داده و از خریدهای شب عید منتفع شوند.

وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی که شهر اردبیل نیز به وضعیت زرد بازگشته اگر واحدهای صنفی و تجاری ما پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، احتمال تعطیلی واحدهای صنفی و بازار وجود دارد.

رییس اتاق اصناف استان اردبیل گفت: در بازدید از بازار تاریخی اردبیل، طلافروشان و برخی از پاساژها با هییت امنا و روسای اتحادیه ها رایزنی انجام شد تا در ورودی این مجموعه ها افرادی را بکار گیرند تا نسبت به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی اقدام کرده و در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی برای خریداران و حتی فروشندگان تذکر لازم را بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ واحدهای تجاری در انتظار متخلفان

پلمپ واحدهای تجاری در انتظار متخلفان