مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 05:002021-02-15سياسي

خراسان جنوبی آماده توسعه همکاری با افغانستان است


این استان با وجود منابع و ذخایر منحصر به فرد در زمینه های معادن، کشاورزی، گردشگری، آموزش عالی، تجارت و بازرگانی، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: این استان با وجود منابع و ذخایر منحصر به فرد در زمینه های معادن، کشاورزی، گردشگری، آموزش عالی، تجارت و بازرگانی، امکان و آمادگی لازم را برای توسعه همکاری های مشترک بین ایران و افغانستان دارد.

حمید ملانوری، شب گذشته 26 بهمن در نخستین نشست کارگروه افغانستان، در ستاد هماهنگی دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه که با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد، با تاکید بر اینکه تقاضای استان بازگشایی پایانه های مرزی است افزود: ایجاد زمینه مناسب برای فضای کسب و کار در شهرستان های مرزی همچنین توسعه مبادلات در نقاط مختلف مرزی مشترک از دیگر مطالبات استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: در پی تعامل بیشتر ملت های ایران و افغانستان، یک قدرت بزرگ منطقه ای شکل می گیرد و قطعا تعاملات، همراهی ها و همکاری های بیشتر ملت های ایران و افغانستان می تواند یک قدرت بزرگ منطقه ای ایجاد کند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: این قدرت می تواند با تهاجم فرهنگی بیگانه مقابله کند و از ارزش های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در برابر متجاوزین، معاندین و دشمنان کشورهای مسلمان دفاع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی آماده توسعه همکاری با افغانستان است

خراسان جنوبی آماده توسعه همکاری با افغانستان است