مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 05:302021-02-15پزشكي

فرصت طلایی درمان کرونا چیست؟


اصلا می دانستید یک فرصت طلایی برای درمان کرونا وجود دارد؟ فرصتی که جدا و واقعا نباید از دست بدهید؟ یا تا بحال دقت کرده اید که کرونا با سوء استفاده از امروز و فردا کردن هایمان بسیاری از عزیزان مان را از ما گرفت؟ یا اصلا می دانید کرونا چه خواب هایی را برای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر فراز فرمهینی، فوق تخصص قلب و عروق مقیم آلمان در گفت وگو با ایسنا به این سوالات و بسیاری سوالات دیگر بویژه در خصوص تاثیرات کرونا بر سیستم قلبی و عروقی و بیماران مبتلا به بیماری های قلب و عروق، پاسخ داد.

وی اظهار کرد: بیش از یکسال از شیوع ویروس کرونا و وقوع پاندمی این بیماری در جهان می گذرد و در این مدت مقالات و پژوهش های بسیاری در رابطه با این بیماری منتتشر شده است.

در واقع میزان تولید علم و تولید مقاله در این زمینه بسیار چشمگیر بود تا جایی که در اوایل سال 2020، حجم ویژه نامه های کامل و مقالاتی که در رابطه با بیماری کروناویروس در مجلات معتبر پزشکی منتشر شد، واقعا غافلگیرکننده بود.

کروناویروس، آنچه تصور می کردیم، آنچه مشاهده کردیم وی به تصورات اولیه از این بیماری اشاره کرد و افزود: در ماه های نخست شیوع این بیماری، پژوهشگران تصوراتی درخصوص رفتار و ماهیت ویروس کووید 19 و آنچه می تواند به انجام برساند، داشتند که بعدها بسیاری از این تصورات و یافته های ابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت طلایی درمان کرونا چیست؟

فرصت طلایی درمان کرونا چیست؟