مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-15بين الملل

ترامپ از حمله هوادارانش به کنگره چه می خواست؟


وبگاه تحلیلی «اینترسپت» در یادداشتی، هدف رییس جمهور سابق آمریکا از تحریک هوادارانش برای حمله به کنگره در تاریخ ششم ژانویه را توضیح داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه تحلیلی اینترسپت در یادداشتی به قلم رایان گریم به هدف دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا از تحریک هوادارانش برای حمله به کنگره در تاریخ ششم ژانویه اشاره کرده است.

  اینترسپت نوشته، ترامپ به شدت تظاهرات روز ششم ژانویه که به علت برگزاری جلسه کنگره به منظور تأیید آرای الکترال انتخابات برپا شده بود را ترویج می کرد و تظاهرات کنندگان را تحریک کرد و از آنان خواست به کنگره حمله کنند، در این مسئله شکی نیست اما موضوعی که در چند روز گذشته افشا شده فراتر از آن است.

نویسنده در یادداشت خود طبق شواهدی تصریح کرده که ترامپ در روز ششم ژانویه از تظاهرات کنندگان خواسته تا مایک پنس معاون دولتش را دستگیر کنند تا مانع از تأیید آرای الکترال در کنگره توسط وی شوند.

نویسنده یادداشت تشریح کرده بعد از اینکه تامی توبرویل ، سناتور جمهوری خواه ایالت آلاسکا به ترامپ گفت که مایک پنس در پی حمله تظاهرات کنندگان به کنگره از مجلس سنا خارج شده و امنیت او در خطر افتاده، ترامپ نیز پیامی در توییتر منتشر کرد و نوشت که مایک پنس شهامت نداشت کار لازم برای محافظت از کشور و قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ از حمله هوادارانش به کنگره چه می خواست؟

ترامپ از حمله هوادارانش به کنگره چه می خواست؟