مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 09:302021-02-15اجتماعي

مسدودشدن مسیر وادی رحمت تبریز در روزهای پنجشنبه و جمعه


فرماندار تبریز از مسدود شدن مسیر وادی رحمت تبریز در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و افزود: این امر فقط به دلیل نشان دادن فرهنگ و بلوغ و تکامل مردم تبریز در لیله الرغائب انجام گرفته و فقط بستگان درجه یک اموات در این روزها اجاره ورود به وادی رحمت را داشته .

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز از مسدود شدن مسیر وادی رحمت تبریز در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و افزود: این امر فقط به دلیل نشان دادن فرهنگ و بلوغ و تکامل مردم تبریز در لیله الرغائب انجام گرفته و فقط بستگان درجه یک اموات در این روزها اجاره ورود به وادی رحمت را داشته و محدودیت تردد شبانه نیز تداوم خواهد داشت.

بهروز مهدوی روز دوشنبه 27 بهمن ماه در جلسه ای با سازمان های مردم نهاد شهرستان، با اشاره به اوضاع شکننده ویروس کرونا، گفت: روز پنجشنبه، عید لیله الرغائب و شبی برای یادآوری رفتگان است.

در طی این روز بنا بر روش هر ساله معمولا مردم به صورت گسترده به دیدار رفتگان خود در آرامستان ها رفته و نذورات خود را ادا می کنند.

وی با تاکید بر فرهنگسازی در این حوزه، گفت: در شرایط کنونی که با ویروس منحوس کرونا درگیر هستیم، باید فرهنگسازی اساسی انجام گیرد تا افراد ضمن حفظ حرمت عزیزان درگذشته خود، در آرامستان ها حضور نیابند تا مبادا موجب گسترش هرچه بیشتر بیماری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدودشدن مسیر وادی رحمت تبریز در روزهای پنجشنبه و جمعه

مسدودشدن مسیر وادی رحمت تبریز در روزهای پنجشنبه و جمعه