مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 بهمن 1399 ساعت 21:452021-02-15سياسي

نهضت محرومیت زدایی از روستاهای تفت با یاد شهدا به راه افتاد


فرماندار تفت با اشاره به اینکه در قالب دومین کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد به نیابت از شهدا به مردم خدمت رسانی می شود،گفت: محرومیت زدایی از روستاهای تفت با این رویکرد آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نوکار، روز دوشنبه در نشست خبری دومین کنگره ملی شهدای استان یزد با اشاره اینکه کل پروژه های عمرانی شهرستان تفت به نام و یاد شهدا آغاز شده است، اظهار داشت: در بسیاری از پروژه ها خیران به دلیل عشق و ارادت به شهدا ورود کرده و دولت را در اجرای پروژه ها همراهی کرده اند.

وی بیان کرد: حتی برخی طرح های آبرسانی نیز در همین قالب اجرا شده که از جمله آنها می توان به ایجاد 5 هزار متر شبکه آبرسانی، احداث هفت کیلومتر خط انتقال آب، بازسازی 26 کیلومتر مسیر نهرها، لایروبی 10 کیلومتر از قنوات و احداث بندهای خاکی و سنگی اشاره کرد.

نوکار ادامه داد: نهضت محرومیت زدایی به نام شهدای استان یزد در روستاهای شهرستان تفت آغاز شده و امیدواریم بتوانیم به نیابت از شهدا، خدمت رسانی شایسته و در خور شأن مردم شهیدپرور شهرستان تفت به این مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به بهبود کیفیت آب شرب مصرفی تفت افزود: امیدواریم با مشارکت گروه های جهادی، آبرسانی به روستاهای آسیب دیده از خشکسالی نیز انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت محرومیت زدایی از روستاهای تفت با یاد شهدا به راه افتاد

نهضت محرومیت زدایی از روستاهای تفت با یاد شهدا به راه افتاد