مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:502021-02-16سياسي

مخالفت نجار با تغییر نام «سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران»


رییس سازمان مدیریت بحران کشور در نامه ای خطاب به شهردار تهران مخالفت خود را با تغییر «سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران» اعلام کرد.

- رییس سازمان مدیریت بحران کشور در نامه ای خطاب به شهردار تهران مخالفت خود را با تغییر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور در نامه ای محرمانه خطاب به شهردار تهران مخالفت خود را با تغییر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد.

در متن این نامه آمده است: با عنایت به اخبار واصله در خصوص مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر انتقال مأموریت های ایمنی سلامت و محیط زیست و تغییر عنوان سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به سازمان مدیریت بحران ایمنی و بهداشت محیط کار استحضار دارید که شهرداری تهران، بر اساس تبصره یک ماده 8 قانون جدید مدیریت بحران ملزم به تأمین ساختار سازمانی متناسب با حجم وظایف گستره جغرافیایی و شرایط اقلیمی و به حساسیت های منطقه شهر می باشد، لذا با توجه به اهمیت و حساسیت شهر تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی و جمعیت بسیار زیاد ساکن در آن و همچنین حجم مخاطرات و پیچیدگی های موجود در شهر، این سازمان به واسطه مسئولیت قانونی خود در ایجاد یکپارچگی و اعمال مدیریت بحران کشور و ارتقا اثربخشی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت نجار با تغییر نام «سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران»

مخالفت نجار با تغییر نام «سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران»