مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 14:102021-02-16حوادث

3 لیدر باند هرمی در اصفهان دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سه لیدر اصلی یک شرکت هرمی که از 100 نفر بالغ بر 40 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی نجف آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد با اشرافیت و هوشمندی خود از فعالیت گروهی تحت عنوان بازاریابی شبکه ای غیر مجاز که اقدام به جذب افراد در پارک ها و اماکن عمومی می کردند مطلع و تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و بکارگیری یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی سرانجام تعدادی از مال باختگان را شناسایی و با راهنمایی آنان سه نفر از سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی را مورد شناسایی قرار دادند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از شناسایی متهمان طی هماهنگی با مقام قضایی این افراد را که یک زن و سه مرد بودند را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد افراد مذکور برای یک شرکت به صورت هرمی اقدام به جذب مشتری می کردند که با این ترفند موفق شدند 40 میلیارد ریال از 100 نفر کلاهبرداری کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به جمع آوری اسناد و مدارک مربوط به فعالیت غیر مجاز و هرمی متهمان و حساب های گردش مالی آنان پرونده ای در این خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 لیدر باند هرمی در اصفهان دستگیر شدند

3 لیدر باند هرمی در اصفهان دستگیر شدند