مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-17فرهنگي

دردل های هنرمند پیشکسوت موسیقی درباره برگزاری کنسرت های مجازی


یکی از هنرمندان شرکت کننده در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از تجربه گروهش برای برگزاری کنسرت آنلاین در جشنواره مجازی موسیقی سخن گفت.

- وحید اسداللهی نوازنده و مدرس موسیقی ایرانی که در دومین روز از برگزاری جشنواره موسیقی فجر تازه ترین کنسرت خود را به صورت مجازی پیش روی مخاطبان قرار می دهد، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رویکرد متفاوت برگزاری دوره سی و ششم جشنواره موسیقی فجر توضیح داد: با توجه به اینکه کنسرت گروه ما در دومین روز از برگزاری جشنواره در پلتفرم های مجازی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد، بنابراین هنوز پیش بینی چندانی برای میزان استقبال مخاطبان ندارم.

اما به طور حتم ورود به این عرصه برایم تجربه جدیدی است که انگیزه های اصلی برای من برای حضور در جشنواره موسیقی فجر سی و ششم بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه گروه اجرایی که مشغول فیلمبرداری از کارهای ما برای پخش در زمان جشنواره بودند، گروه حرفه ای از تصویربرداران و عوامل فنی بودند که امیدوارم نتیجه این فعالیت های ارزشمند در حوزه تصویر به ویژه در حوزه صدابرداری بتواند مورد رضایت مخاطبان قرار گیرد.

به هر حال موضوع صدابرداری از اجراهای زنده یا آنلاین یکی از مهم ترین نکاتی است که در این فضا می تواند مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردل های هنرمند پیشکسوت موسیقی درباره برگزاری کنسرت های مجازی

دردل های هنرمند پیشکسوت موسیقی درباره برگزاری کنسرت های مجازی