مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-17سياسي

ناگفته های یک پرستار از تزریق واکسن کرونا


یک پرستار بخش ICU بیمارستان امام خمینی ساری با بیان اینکه پس از تزریق واکسن کرونا عوارض جدی نداشتم، بیان کرد: مشتاق هستم که دوز دوم واکسن را تزریق کنم چرا که خانواده ام بعد از تزریق واکسن به من تبرک گفتند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، عالمه یعقوب زاده پرستار ICU بیمارستان امام خمینی شهرستان ساری که واکسن کرونا دریافت کرده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، با اشاره به اینکه پس از تزریق اولین مرحله از واکسن کرونا، در روز اول علائمی همچون احساس ضعف و بیحالی داشتم، اظهار کرد: از فردای آن روز حالم خوب شد حتی تب و لرز هم در خودم ندیدم، سرحال بودم.

وی با اشاره به هشدار متخصص عفونی مبنی بر اینکه ممکن است پس از تزریق واکسن کرونا علامت خفیفی رویت شود، گفت: این علائم پس از تزریق هر واکسنی دیده می شود، ولی من تب و لرزی نداشتم.

یعقوب زاده تصریح کرد: برای تزریق واکسن کووید 19 در مرحله اول کادر درمان در بخش ICU کرونا که تا به حال مبتلا نشدند در اولویت قرار گرفتند، بقیه هم به ترتیب، بنده هم از زمان آغاز کرونا در ICU مشغول به کار هستم و جزو اولین نفرات در این بخش بودم.

این پرستار ادامه داد: بنده هم یک هفته قبل تست داده بودم و جوابش منفی بود تا درگیر نشدم، واکسن تزریق کردم، طبق گفته پزشکان ما با تزریق این واکسن ها ناقل کرونا نیستیم فقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های یک پرستار از تزریق واکسن کرونا

ناگفته های یک پرستار از تزریق واکسن کرونا